شاکی تازه استقلال از خط دفاع


منتظری هفته گذشته به دفتر علی فتح الله‌زاده رفت تا در مورد مطالبات مالی‌اش با مدیرعامل آبی‌ها صحبت کند اما وقتی برای برای چندمین بار نتوانست به پول خود برسد و تنها وعده و وعید شنید، از دست مدیرعامل تیمش به شدت ناراحت شد و از او گلایه کرد.

منتظری هفته گذشته به دفتر علی فتح الله‌زاده رفت تا در مورد مطالبات مالی‌اش با مدیرعامل آبی‌ها صحبت کند اما وقتی برای برای چندمین بار نتوانست به پول خود برسد و تنها وعده و وعید شنید، از دست مدیرعامل تیمش به شدت ناراحت شد و از او گلایه کرد.

در فصل جاری یکی از مشکلات اصلی و بزرگ و عظیم آبی‌ها، بحران مالی بوده که در طول فصل بار‌ها و بار‌ها بازیکنان و اعضای کادر فنی به آن اشاره داشته‌اند و علی فتح ا...‌زاده مدیرامل استقلال را هعنوان مقصر اصلی در این زمینه می‌دانند. حتی کار به جایی رسیده که برخی از بازیکنان رسما نسبت به این مشکل اعتراض کرده و مصاحبه‌های جنجالی و تحریم تمرینات و بازی‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند که آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش استقلال آخرین نمونه از آنهاست.

 
مشکل آندو هنوز مرتفع نشده که خبر و اخبار می‌رسد که پژمان منتظری مدافع ملی پوش آبی‌ها به جمع معترضان پیوسته و ظاهرا قصد دارد همانند آندو، مسیر جدایی از استقلال را در پیش بگیرد. در همین رابطه منتظری هفته گذشته به دفتر علی فتح الله‌زاده رفت تا در مورد مطالبات مالی‌اش با مدیرعامل آبی‌ها صحبت کند اما وقتی برای برای چندمین بار نتوانست به پول خود برسد و تنها وعده و وعید شنید، از دست مدیرعامل تیمش به شدت ناراحت شد و از او گلایه کرد. فتح الله‌زاده هم جز اینکه وعده چند روز آینده برای پرداخت پول به این بازیکن را بدهد، چیز دیگری نتوانست بگوید.

هوای جدایی در سر منتظری

پژمان منتظری پس از بدقولی‌های مداوم و پی در پی مسئولان باشگاه استقلال در پرداخت مطالباتش، هوای جدایی به سرش زده است. که به خاطر مشکلات مالی از مسئولان تیمش ناراحت است، ممکن است در نیم فصل دوم راهی چین و یا قطر شود. این بازیکن که در ابتدای فصل از یک باشگاه چینی پیشنهاد جدی و دندان گیری داشت و حتی تا پای عقد قرارداد با چشم بادامی‌ها پیش رفت اما در ‌‌نهایت تسلیم وعده و وعیدهای باشگاه شد و در استقلال باقی ماند و پیشنهاد تیم چینی را به نیم فصل دوم لیگ ایران موکول کرد حالا قصد دارد مذاکراتش را با این تیم دنبال کند و در صورت توافق راهی لیگ چین شود. همچنین این بازیکن از قطر هم پیشنهاد دارد و در صورت دریافت پیشنهاد مالی مناسب از تیم خواهانش این مسئله را نیز بررسی خواهد کرد.

پژمان ممنوع الخروج است؟

پژمان منتظری علاوه بر عدم پرداخت مطالباتش از استقلال با دردسر تازه‌ای نیز روبرو شده که به شدت او را عصبانی کرده است. این بازیکن به تازگی با دردسر مالیاتی روبرو شده است. او باید مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان به اداره مالیات پرداخت کند و به دلیل همین پرداخت نشدن هم ممنوع الخروج شده است. ظاهرا این مبلغ مربوط به قراردادهای چند فصل اخیر منتظری با استقلال بوده که۸ طبق توافقات قبلی، باشگاه استقلال می‌بایستی مالیات وی را پرداخت می‌کرد اما از پرداخت آن طفره رفته و همین سبب شده تا اداره مالیات حکم ممنوع الخروجی او را صادر کند. گفته می‌شود مشکل منتظری به گونه‌ای است که به این سادگی برطرف نمی‌شود و باشگاه استقلال باید هرچه سریع‌تر اقدام به پرداخت کامل این مبلغ کند چرا که به دلیل تاخیر در پرداخت، جریمه و ضرب العجل برای این مالیات نیز در نظر گرفته شده است. از سویی تیم ملی ایران برای بازی برگشت مقابل تایلند در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا باید به این کشور سفر کند. این سفر در اواخر همین ماه صورت می‌گیرد و شاید منتظری به دلیل مشکل مالیاتی خود نتواند تیم ملی را همراهی کند.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



جمعه 17 آبان 1392